Életjel  

Posted by Aloha

Ha egy héten belül hárman jegyzik meg, hogy milyen régen nem írtam, az azt jelenti, hogy hiányzom valakinek? Vagy inkább azt, hogy iszonyúan nyár van és mindenki annyira unatkozik, hogy kínjában bármilyen szemetet elolvasna^^

Élek, de kitartásom és kedvem soha nem látott mélyponton van, ráadásul komoly identitás problémáim vannak a bloggal kapcsolatban. Valamikor azért kezdtem el, hogy annak a néhány embernek, akiknek mailben amúgy is meséltem az itt megjelenő dolgokról, könnyebb dolga legyen az olvasással. Aztán a harmadik újraindulást követően egy kicsit beszippantott ez az egész és a kezdeti profil szépen lassan átalakult, túlsúlyba kerültek az offtopic (családomról és életemről szóló) dolgok. Ráadásul elkövettem azt a hibát, hogy erről az account-ról kommenteltem pár helyre, ahonnan óhatatlanul is érkeztek olvasók. Vannak, akik itt is ragadtak (legalább ketten! :), a következők természetesen nem nekik szólnak, köszönet a kitartásukért. A gond az, hogy nem feltétlenül énblogot akartam írni. Jobban belegondolva igazából nem is azt írok. Viszont akkor jogos a kérdés, hogy mégis mit?

Szóval ilyen okos dolgokon járt az agyam az elmúlt időszakban és a lustaságon kívül ez volt a fő oka annak, hogy nem volt bejegyzés. Pedig draft-ok és potenciális témák vannak, valahogy mégsem alakulnak poszttá (najah, ahhoz csépelni kellene a billentyűket is).

Azért aki nagyon akar, egyelőre elér telefonon, mailben, facebook-on, vagy személyesen :)

This entry was posted on 2010. augusztus 11., szerda at szerda, augusztus 11, 2010 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 megjegyzés

Megjegyzés küldése