Vallomás  

Posted by Aloha in

Tavaly annyit anyáztam és szenvedtem, hogy az idén rutinos voltam, simán az utolsó egy hétre hagytam az adóbevallásom elkészítését, hogy ne zavarjanak az esetleges új verziók. A keretprogram hiba nélkül lejött, gyors és integrált a nyomtatványtelepítés, felhasználóbarát és egyértelmű az ellenőrző funkció, tökéletesen működik a pdf-es hordozás és nyomtatás. Mi történt itt az elmúlt évben?!

This entry was posted on 2010. május 7., péntek at péntek, május 07, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 megjegyzés

Ugye?! :)
Én azt mondtam magamnak, hogy csak jól el kellett szidni őket a blogomban, aztán egyből összekapták magukat. Idén konkrétan öt perc alatt megvoltam, bár kellett hozzá a tavalyi szívás, de ezt inkább leírom nálam - asszem :)

2010. május 20. 8:20

Megjegyzés küldése